تاکید معاون نخست وزیر انگلیس به ادامه حمایت نظامی از اسرائیل تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده در غرب یمن (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است هو شدن نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان نمایندگی ایران در سازمان ملل: توقف نسل کشی در غزه خواسته جهانی است موشک‌های مقاومت شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشید زخمی‌شدن ۲۸ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای نوار غزه رئیسی: شاهنامه فردوسی نماد آزادگی و خردورزی مردم ایران است مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوا را تایید کرد اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده علیه ایران را گسترش داد گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد بن گویر: ساکنان غزه را به کشور‌های دیگر کوچ بدهید کامرون: حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های امدادی به غزه وحشتناک است اژه‌ای: ملزم به استیفای حقوق آحاد جامعه هستیم انگلیس سفیر چین را احضار کرد بایدن: تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است تونل قسام به روی نظامیان صهیونیست منفجر شد پایان ماموریت کاردار ایران در لندن و تعیین سرپرست جدید
سرخط خبرها

پوتین: برخی کشورها تهیه واکسن کرونا را سیاسی سازی کرده اند | تأثیرگذاری واکسن روسی ۹۶ درصد بوده است

  • کد خبر: ۶۹۵۳۱
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
پوتین: برخی کشورها تهیه واکسن کرونا را سیاسی سازی کرده اند | تأثیرگذاری واکسن روسی ۹۶ درصد بوده است
ولادیمیر پوتین با اشاره به تصمیم برخی کشورها برای عدم استفاده از واکسن روسی کرونا علیرغم تأثیر گذاری ثابت شده این واکسن، انگیزه این اقدام آنها را سیاسی سازی مساله واکسن کرونا دانست.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور روسیه طی سخنانی از اعلام آمادگی کشورش برای افزایش ساخت واکسن روسی کرونا موسوم به «اسپوتنیک وی» خبر داد.

بر اساس این گزارش، «ولادیمیر پوتین» همچنین با اشاره به تصمیم برخی کشور‌ها برای عدم استفاده از واکسن روسی کرونا علیرغم تأثیر گذاری ثابت شده این واکسن، انگیزه این اقدام آن‌ها را سیاسی سازی مساله واکسن کرونا دانست.

رئیس جمهور روسیه گفت: اجازه دهید این نکته را یادآوری کنم که واکسن روسی (کرونا) به عنوان ایمن‌ترین و تأثیرگذارترین واکسن شناخته شده است. تأثیرگذاری این واکسن ۹۶ درصد بوده و بر اساس گزارش مراجع مربوطه ما، تاکنون هیچ مرگی بر اثر تزریق این واکسن گزارش نشده است.

وی همچنین با انتقاد از سیاسی سازی خرید و تهیه واکسن، آن دسته از دولت‌های مخالف واکسن اسپوتنیک را به بی علاقگی به حفظ جان شهروندان خود در برابر بیماری کرونا متهم کرد.

منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->